Härligt -.-'

Publicerat: 2008-07-01 Kl: 09:34:36 | I kategori:


Åh, så jävla pucko jag är. Fan fan fan.. Hjälp, vad jag saknar dig! *cut cut*

Jag har precis kommit hem från stallet, mockat och gjort klart allt sånt. Nu väntar jag på Susan bara, så ska jag hoppa Caminzky. Sen blir det chill flipp dill dipp.. Jag tänkte rida Rufus sen bara :] Jag är på sämst humör, så jag orkar inte skriva nått^^

Would you care if I cry?


Ibland (jämt) blir jag less.. Fan vad allt ska var komplicerat jämt. Varför kan inte mitt liv få vara underbart ibland? Jag skulle kunna skriva en lång lista på hur jag skulle vilja att livet var. En helt realistisk lista. Det senaste halvåret har varit helt jävla fucked up. Och nu sitter jag och ljuger för mig själv, - de senaste 1½ åren har varit knas i olika grader. Men det senaste halvåret har nog varit värst. Ingen vet vad jag pratar om, ingen. Jag har aldrig pratat om det med någon, aldrig.

Jag är så himlans svag just nu, att minsta lilla får mig att trilla. Jag försöker hela tiden hitta lyckoämnen i min vardag, men vad fan tror jag? Allt går åt skogen, innan jag ens har hunnit börja njuta. Jag vill inte framstå som en deprimerad emo-kid som söker uppmärksamhet, jag försöker bara skriva av mig. Det här trots allt min blogg, och den är till för att jag ska få skriva ner mitt liv. Gillar ni inte vad ni läser? - Get use to it! Jag skriver vad jag vill.

Jag vet att just Du (jag är nästan helt säker på att du vet vem du är) läser det här. Jag har varit med om det här förr. Bara ord! "Only words", som Nicole hade sagt. Det skulle absolut bli för bra för att vara sant. Det kanske skulle få mig att må bättre? Det är vad jag tror iaf. Jag säger som Annika och jag sa i Göteborg 2006, "vi flyttar till månen"..

Nu tänker jag inte skriva mera skit, jag fortsätter en annan dag^^ Tack och hejdå bitches!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0