Hjälp hjälp

Publicerat: 2008-07-21 Kl: 20:22:52 | I kategori:


Hjälp, vilken dag. Säger jag bara.

Upp tidigt, släppa ut hästarna som fick sova inne i natt och vila upp sig lite (: Sen mocka, rida Suppan, rida Cotten, hem, duscha och äta, tillbaka till stallet , ta in allihopa, borsta, visa Rufus för de som kom och provred, till ridskolan, hoppa Lancer, tillbaka till mitt stall, släppa ut hästarna, hem och äta och nu siiter jag här xD

Det gick jättebra för de som kom och provred Rufus, vettiga människor. Vi får se om de vill ha honom, men det verkar så. Tjejen blev kär, vilket inte är så svårt eftersom Rufus är bäst bäst bäst! De ringde btw nyss och var intresserade av Suppan också ;o Hjälp, om båda blir sålda samtidigt. Då kommer jag dö :O :O

Suppan: Vi red ut i skogen, hon var pigg och glad :D
Cotten: Red lite lätt på banan, massor av övergångar. Han var ganska fin, men loj.. Men det var jättevarmt, så jag förstår honom. Sen skrittade vi ut :]
Rufus: Han skötte sig exemplariskt! Han är så sjukt underbar, lilla hästen (: Han hoppade så snällt allt tjejen styrde på. Så det verkar som om de vill ha honom.. Jag hoppas nästan på dem, bra människor! Btw, så var det några från Gävle som ringde på Rufus nyss också.
Lancer: Han var duktig. Han fick hoppa studs för första gången idag också, det löste han bra (: Vi hoppade en liten banan på 4 hinder och en liten studsserie. På fredag är det tävling med bebisen!

NU tänker jag tvinga någon att gå ut och gå med mig. Godbye!



BÄÄÄSTA <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0