Jävla telefon

Publicerat: 2008-07-29 Kl: 21:25:45 | I kategori:


Min telefon har ringt konstat sen klockan 9 imorse -.- Här får man minsann inte sova.. Jag satt uppe vid datorn till klockan 3 i natt, så det blev inte så mycket sova. Men jag känner mig ändå inte så speciellt trött. Det är många som har ringt på Rufus, 6 stycken. Och en har ringt på Suppan, trots att hon inte ligger ute på annons :P

För övrigt har jag inte gjort så mycket idag, stallet bara.. Nu har jag fått erbjudande om att följa med till ön ikväll, men det orkade jag såklart inte^^ Det blev Nicole som kom hit ist.. Vi roade oss med att spela anden i glaset :''D Andreas kom också förbi och spelade med oss, roooooligt :P Lite creeepy, vissa saker stämde faktiskt :O Men tydligen ska jag få mitt första barn när jag är 19 (?!) - Haha!

Rufus: Vi skrittade ut i skogen, myyysigt (:
Suppan: Det blev lite markarbete, travade cavaletti osv.. Hon var faktiskt riktigt duktig! Hon kändes riktigt bra i galoppen idag också (:
Cotten: Vi red ut och galopperade massor, vi måste få bort tjockismagen och få upp lite kondis igen :'D

Sweeet dreams!
Kommentarer
Postat av: Mikael

Skoj att så många ee intresserade, kanske kan bli lite budgivning på honom? ;)



Hur fick de reda på att Suppan va te salu? Hört genom kontakter lr?

2008-07-29 @ 21:41:19
URL: http://weeazel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0