Myror

Publicerat: 2008-07-13 Kl: 17:36:35 | I kategori:


Idag var det tävlingar igen, det gick bra för hemma ekipagen, grattis tjejer! :D

Jag har skrattat jättemycket idag också, det är så trevligt^^ Sofie ville massera mina axlar också, gah. Ont som fan gjorde det xD hahaha^^ Jag har inte gjort mera än att varit på ridskolan idag. Men nu börjar det krypa i fingrarna, jag har inte ridit sen i söndags. En hel vecka! Så jag är taggad på att rida tre hästar imorgon :'D Sen vill jag att proppen för Kråkhoppet borde komma ut! Jag vill kunna börja planera lite smått vad jag ska rida för klasser på hästarna. Men jag tror att alla fyra ska vara med då iaf :]]

Nuuuu tänker jag bara ta det lugnt resten av dagen. Snart ska jag till hästarna, sen tänker jag ta det chill flipp dill dipp. Kanske leka med någon sen, om jag orkar (: Pusssey!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0