rida rida rida

Publicerat: 2008-07-14 Kl: 14:08:50 | I kategori:


Igår fick jag Martina med mig ut på en promenad! Det var najs. Jag lyckades till och med bli uppraggad av en kille :''D Hahahah, creeepy. Vi planerar att dra till Grönan på torsdag, men vi får se. Då tror vi att vi ska träffa killarna från kryssningen^^
 
Nu sitter jag här och råkade precis titta ut igenom fönstret och se Emil glida förbi, glidarn. Jag vill ha hans bil. Jag vill tatuera mig, jag vill bli 18, jag vill gå på krogen osv.. Listan är lång^^ Jag tänker iaf dra till stallet typ nu, rida alla 3 idag, det ska faktiskt bli kul. Jag har inte ridit på en vecka nu : O Och för övrigt, jag saknar dig. Helt galet. Varför varför varför? Life goes on, det har jag lärt mig iaf :]

JUST JA! Jag har sett vårat sechema som vi får i höst, OMG säger jag bara -.- Sen har proppen för Kråkhoppet kommit också, så nu tänker jag typ ringa Lotta och Susan och höra vilka klasser deras hästar ska gå :P Då blir det fyra hästar att tävla, roligt roligt roligt :D



Nu sitter jag här igen och lyssnar på, alla som inte dansar är våldtäktsmän. ohoj, jag har ridit allihopa iaf. Så nu är jag trött^^ Så jag tänker bara ta det lugnt nu, jag orkar inte hitta på nått. På torsdag blir det iaf Stockholm och Grönan :D Ska bli galet kul!

Cotten: Skrittade ut i skogen med Martinan och Skai. Vi var ute jättelänge och Cotten tyckte att det var skönt att röra på sig igen och framförallt att få göra nått överhuvudtaget :P Vi såg en orm också ;o
Suppan: Hon fick också "skritta" en sväng i skogen, men hon taktade mest. Hon var jättepigg och glad! :D Jag kände mig så taggad på att hoppa och tävla henne igen. Jag har inte hoppat henne sen i december -.-
Rufus: Skrittade ut först. Sen red jag på banan en liten stund. Travade och galoppade lite bara. Han kändes verkligen fin, han vilar sig i form, tror jag^^ Och vi mötte grannen och han sa, "Det där är den finaste hästen jag har sett! Och jag har sett mycket hästar ska du veta. Hopphästar, travhästar, galopphästar, ja allt! Och det där är verkligen den finaste!" - Jaha, tack då? xD haha :D Min häst är finast (a)


m i n älsklingsponnyplutt <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0