Seg dag

Publicerat: 2008-07-28 Kl: 14:52:30 | I kategori:


Idag har jag inte gjort ett skit än, jag ska väl till stallet och rida sen bara. Ikväll tror jag att det inte händer nått överhuvudtaget.. Vi får se?^^
                                                                                              
    ♣


För övrigt ska jag sluta tänka så jävla mycket
och bara blicka framåt! Jag önskar att man kunde  
radera vissa minnen, det skulle vara ganska skönt.  
Det som var har varit, nu är det nya tider, nya möjligheter.
Inse att det är som det är.. Men jag trodde aldrig att det
skulle vara såhär svårt.
- Jag trodde att jag var en hårding!


Haha, jag är fortfarande förvånad över hur seg jag har varit idag. Jag var i stallet, red alla tre och nu sitter jag här. Iofs var Robin och Andreas här nyss och livade upp stämmningen lite. Men jag är så galet trött, så jag tänker bara sitta här resten av kvällen^^ För övrigt är jag taggad på att spela anden i glaset (a) xD haha! Spela med mig?

Cotten: Han var fin fin! Vi travade lite cavaletti och sånt också..
Rufus: Han kändes trött, men han gjorde det han skulle (:
Suppan: Damp-ponnyn kändes bra.. Hon var inte alltför galen idag iaf^^

Peace!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0