Tävling

Publicerat: 2008-07-05 Kl: 20:55:05 | I kategori:


Idag var det hemmatävling, jag älskar när det är tävlingar hemma. Mycket enklare. Jag tävlade tre hästar idag: Lancer (Lottas häst), Caminzky (Susans) och min lilla Rufus. Alla tre har gått bra idag :P

Först red jag Lancer VN, Lottas 4 åring e: Akribori - Amiral i 90:n



Första tävlingen för honom i hela hans liv. Han rev sista hindret, men det var inget att tala om. Han var jätteduktig!
Knepig sista linje, böjd bruten båge. Vi hamnade lite i innerkant på linjen till sista räcket, så jaaa^^ Imorgon går han bara 1m, det går nog bra (:


Sen red jag Caminzky 1m och 110 cm. Vi kom 2:a i 1m! Han var kalasfin :D Och sen hade vi ett stopp i 110n, men det tycker jag var bra ändå. Han kändes trött, han har inte gått speciellt många 110, han har inte tävlat sen i höstas och så fick jag känslan av att han inte riktigt visste var han skulle någonstans precis innan oxern han stannade på. Sånt händer :P Imorgon går han bara en 110 (:


Rooooosa <3


1 m, hoppa hus över! Duktig :]


Sista hindret i 110n


Femman i 110n (:


Sen hade jag min stjärna kvar. Rufus! Han gick bara 110, självklart nolla och placerad ; ) Han är bäst, men jävligt stark hemma. Jag kanske provar rida med två tyglar imorgon.. Han går 110, 110 imorgon :P


Bästa hästen på prisutdelningen :]



Japp, det här blev lååååångt.. Nu tänker jag sätta mig framför tvn :P Alla har tjatat om Gudinge idag, men jag orkar inte^^ Kommer aldrig palla tävla imorgon isf :'D Puss på er!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0