Tävling

Publicerat: 2008-07-25 Kl: 22:07:07 | I kategori:


Mina knasiga sovtider gjorde att det blev jobbigt att kliva upp 5 imorse med tanke på att jag gick och la mig klockan 5 "igår", eller vad man nu säger.. Det var iaf tävling i Avesta med Lancer, Lottas pålle (: Första tävlingen för bebisen och han skötte sig exemplariskt. Gick rätt in i transporten och var jättesnäll hela dagen! HELT GALET jävla äckligt varmt! 35 grader minst hela dagen och man svettas som en gris fast man inte hade några kläder på sig^^ Så idag hatade jag verkligen de nya TR-reglenrna om säkerhetsväst -.-

Första klassen, 1m: Första tävlingen borta, som sagt. Oroligt spänd och allt var läskigt! Att banan var liten, tittiga hinder och sjuklig värme gjorde nog inte saken bättre. Men han var duktig och hoppade runt hela banan, men vi slutade på 9 fel (: Men jag var iaf nöjd med honom.
Andra klassen, 1m: Nu var han inte lika spänd och han fattade vad allt gick ut på. Han blev helt plötsligt två år äldre och hoppade runt banan felfritt! Duktigt :]

Jag kom hem klockan 17, sen drog jag till mitt stall och red mina tre hästar.. Sen gick jag hem, jag var hemma typ klockan 22. Duschade och drog till Nicole. Vi åt kladdkaka och fördrev tiden :D

Suppan: Hon var jättefin! Duktiga pålla.
Rufus: Rufus var helt galet trött. Värmen och sova ute om nätterna gör honom riktigt trött.. Han reagerade inte ens när en katt hoppa upp ur buskarna, jag blev mera rädd xD hahaha, men han var fin ändå. Han gjorde det han skulle (:
Cotten: Vi körde lite kondition, galoppa. Slängde på en graman som livlina :'D Han kändes verkligen fin och fräsch!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Sofia

ha en fortsatt bra fredag (Y) :)

2008-07-25 @ 22:16:28
URL: http://gaspedal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0