Tjock

Publicerat: 2008-07-22 Kl: 12:09:39 | I kategori:


Idag känner jag mig tjock tjock tjock tjock tjock tjock tjock . Usch, säger jag bara -.- För övrigt sitter jag och knarkar ett läppglans som smakar vattenmelon, haha! Jag tänker nog duscha nu, sen gå till stallet och rida Lancer. Ikväll kommer Elin och masserar iaf, men hon sa att hon bara hinner med en häst. Så det får bli Cotten, han är i mest behov av massage, anser jag^^

LEK MED MIG IDAG! - det var en order.


När jag bestämmer att jag ska göra nått, så sker det flera timmar senare. Åtminstone en sån här dag :'D Jag var iaf och red Lancer, vi var ute i skogen^^ Jag gick ofc till stallet ; D Sen drog jag direkt till mitt stall och red Suppan. Sen kom Elin och masserade Cotten. Rufus fick bara stå inne och sova lite (: Jag fick skjuts hem av Elin. Sen kom Nicole..
Vi gick på typ en promenad och mötte Martina vid Konsum. Vi var ute och minglade runt lite :D Det hela slutade med att vi blev upphämtade av någon Robin och hans kompisar. Så var vi i hans lägenhet under kvällen. Tittade på film, umgicks och spelade lite halvt tv-spel^^ Nicole och jag fick skjuts hem till mig igen vi kl 2 :P

Såå ja, sen så låg vi och pratade en bra stund till.. Samma gamla jävla prat :''D

Lancer: Vi red ut i skogen, lilla bebisen tyckte att det var roligt^^
Suppan: Hon var faktiskt finare idag än på länge. Det går åt rätt håll iaf (: Det stod hinder kvar på ridbanan efter att de hade provridit igår, så jag var bara tvungen att galoppera över ett litet kryss, hjälp vad glad hon blev! :D
Cotten: Han fick massage. Enligt Elin tyckte hon att han var jättefin i musklerna, bra bra!
Rufus: Han fick bara stå inne och sova lite :] Vilodag för honom.

PEACE!
Kommentarer
Postat av: mingla

Hallå hallå, hur är läget :) ?

2008-07-22 @ 12:22:32
URL: http://heymingla.blogg.se/
Postat av: Mikael

Du e inte tjock ngnstans din jävla mupp! Skärp dig för fan, fett kattig! ;D

2008-07-22 @ 14:53:30
URL: http://weeazel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0