Tjockare

Publicerat: 2008-07-23 Kl: 14:29:39 | I kategori:


Gah, igår hade jag en tjockdag -.- Och våran våg var helt knasig, för jag väger 95 kilo enligt den, fast jag i vanliga fall väger ca 57 :'D Men det kändes som en liten pik! Och bara för att jag hade en dag som jag kände mig tjock så hade mamma köpt massa godis! GAH.. Och idag känner jag mig inte ett dugg smalare, men ändå så har jag lyckats planera in att jag ska till Nicolesan ikväll och äta kladdkaka :'D OMG! Jajajajjaja, jag tänker iaf gå ut och gå massor idag och rida 3 hästar! Jag har till och med bestämt att jag ska gå till Nicole, och hon bor ju i Arvidsbo så^^ Men jag kanske kan äta den där kladdkakan med gott samvete då :P hahah!

För övrigt sov vi hur länge som helst. Typ 13.30? Så länge har jag inte sovit på helt jävla lovet. Och det första jag sa till Nicole igår var att jag INTE skulle sova bort hela dagen. Och den söta ungen väcker mig på morgonen, "Sandra, nu har du sovit bort hela dagen iaf!" - Jaha, fan fan fan! :'D Jaja, tänkte duscha nu.. Sen lägga mig ute och steka lite eftersom det är fint väder! Sen ska jag till stallet och rida rida rida, sen blir det hem till Nicole!

Händer idag för dig då?

KRAAAAAAAAM!



Att vara ute och galoppera i skogen med mp3n dunkandes i öronen med favoritlåten, det är fan livet det! Mina hästar är det mest underbara som finns <3

Suppan: Vi red ut i skogen, väldans trevligt^^
Rufus: Jag skrittade ut barbacka en sväng :]
Cotten: Efter ett telefonsamtal som gjorde mig på bad humör, gjorde att jag tappade både suget och orken att engagera mig. Så det blev ett lite halvt oseriöst ridpass. Men det tror jag Cotten tyckte bara var skönt :P

Det blev inget Nicole och kladdkaka! - Jag som hade sett fram emot det -.- Det slutade med att vi hamnade i Robins lägenhet med hans kompisar och var sociala. Rena rama släkträffen. Nicole hade sin kusin där och Martina hade sin. Jag skaffade en egen, "kusin" Fredrik, jag ville ju självklart inte vara sämre^^ Festa med ett gäng 20+are var ju helt klart najs. När vi gick hem klättrade vi i träd och landade i sängen typ klockan 5. HEJHÄRVÄNDERVIPÅDYGNET.


Klockan är inte alls 4 på morgonen! Klättra träd <3


Vi är inte retards, nej nej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0