Under bara himmel

Publicerat: 2008-07-26 Kl: 15:10:51 | I kategori:


Jag särskriver inte, vi ska sova under bar himmel i natt. - Kom och lek med oss då! Ring ring, 070 302 97 74!

Nicole och jag sov lagom länge. Vi åkte hem till mig vid klockan 14, jag körde ofc^^ Sen provade vi igenom min garderob! Hahah, klippte lite i några jeans osv.. Nu har vi precis varit ner och handlat till ikväll. Vi ska ju självklart grilla. Träffade min vän Andreas och sen träffade jag på Stefan och Nick också. Stefan och Nick skulle också grilla, men de var lite mer avancerade än våran krov med bröd xD Nu ska vi till stallet och rida mina hästar och seeeeen blir det asnajs! :D


Suppan: Hennes öga var alldeles svullet, hon kunde knappt titta på det ;o Hon hade tagit av sig flughuvan, så det var väl antagligen därför.. Mongo häst. Jag red inte på henne som planerat pga ögat. Hon blev i vilket fall skodd (:
Rufus: Han hade tappat en sko, men Uffe var ju här och skodde, så han fick på sig en ny sko. Nicole red Rufus.
Cotten: Vi red ut med Nicole och Rufus. Treeevligt (:
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0