You better die young!

Publicerat: 2008-07-02 Kl: 07:47:12 | I kategori:


Det blir värre ju äldre man blir. När man var liten (mindre) fanns det inga måsten, man levde med sina lyxproblem. Die die! *cut cut* Jag har hört att man ska sluta när man har som roligast? - You better die young!


Typ nästan precis kommit hem. Varit i stallet, mockat och gjort allting klart. Red Rufus en sväng i skogen också ofc.. Det var lite trevligt! Var tvungen att stanna och äta lite smultron också :'D Men annars är jag ganska tom på ord just nu. LIvet är en gröt just nu, men gröt är gott! Och sen kan den lovade värmeböljan dra åt helvete! Ser du någon sol kanske? (:  RING/SMSA MIG! Jag kommer ha tråkigt nu.

No one gonna love you when you´re old
Thats what they told, you better stay young baby
No one gonna care when you are gone
So if you done, you better die young baby!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0