Blondiner

Publicerat: 2008-06-08 Kl: 12:47:22 | I kategori:


Jag orkade/hann inte skriva nått igår.. Planen var att rida 5 hästar, men det blev bara 4. Jag fick Jossan att rida Rufus :] Jag var iaf galet trött efter tävlingarna, jag fick även nattligt besök, så jag sov länge^^ Åkte först till ridskolan och hoppade lite på Lancer och Caminzky. Sen hem och fikade lite med Jossan, sen till mitt stall och motionera mina tre :P På kvällen fick jag trevligt sällskap. Väldigt trevligt, om jag får säga det själv^^

För övrigt måste jag säga att världen är läskigt liten och att jag inte fattar vad Du håller på med (?) .. Men men, jag tror att det inte är meningen att man ska förstå allt här i världen heller. På nått knasigt sätt kan jag iaf inte bli arg, jag blir bara.. Ehm, ledsen .__.

Jaaaop, men jag lär skriva lite om hästarna också, gårdagen.. Idag hade jag tänkt att bara rida Suppan, slappdag!

Lancer: Superfin! Jag är helt kär i hästen, bara fyra år men ändå världens stjärna. Han ska starta 5-6 juli på TiRK, det ska bli galet kul! :D
Caminzky: Spänd som ett jävla as! Han hoppade kanon! Han ska också tävla 5-6 juli (:
Suppan: Pigg, men snäll.. Joggade bara nått varv på banan :]
Cotten och Rufus: Det blir barbackatur i skogen, skritta lite efter tävlingarna i fredags^^

OCH JUST JA! .. Min arm gör förbannat ont, eller det gör ont lite överallt. Men höger armen är värst. Idag är HELA underarmen helt blå, fett sexigt xD

N
u tänker jag duscha, sen blir det stallet .. Sen tänker jag hitta på nått roligt, vad vet jag inte. Men kul ska det bli xD

HEJ KÖTTBULLE!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0