Confused

Publicerat: 2008-06-23 Kl: 11:55:08 | I kategori:


God morgon, klockan är 11.49 och jag tänker inte sova bort dagen idag. Nepp! Nu tänker jag duscha, äta nått, kanske leka stekarn? Sen stallet, sen vill jag inte veta vad som händer :'D För övrigt låg jag och pratade med Johan i telefon halva natten, stackarn. Jag var tvungen att prata av mig, och han bara garvar och tycker att jag lyckas hamna i dem bästa situationerna. Och hell yeah, han har rätt. Men äääh, det blir säkert strålande i slutändan! :D

Och idag är det några som drar iväg till P&L i Borlänge. Snacka om att jag också vill?! Det är nästan så att jag tycker synd om mig själv just nu^^



Jaha, snacka om förvirrad! Gah, sluta :O

Jag åkte till stallet och red ut med Jossan på Cotten och Rufus :] Sen åkte jag till Uppsala och gick på bio med mina chicks^^ Vi såg Sex and the city, den var faktiskt riktigt rolig och bra :P Men det var nog en tjejfilm, men den var bra! :D Sen drog jag hem till min vän Andreas, tittade på en till film och sen drog jag hem. Jag dog i sängen någon gång efter kl 3.. Trevlig kväll :]
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0