Dagarna efter,

Publicerat: 2008-06-22 Kl: 13:32:23 | I kategori:


Jag har precis vaknat, klockan är 13.29.. Jag måste dra till stallet typ nu om jag ska hinna rida alla tre, för det lät som om jag hade andra planer ikväll. Men jag vet inte, jag känner på mig att det inte blir nått : ( Jag känner mig galet confused! Men det ordnar sig väl, man lyssnar på vampyr-låten och så blir man på bra humör igen! :D Idag ska jag iaf hoppa Cotten på ridskolan, jag är jättetaggad på tävlingen nästa helg! :D :D :D Mitt liv känns bra just nu, men jag saknar att ha dig här bara, men jag klarar mig. Det gör jag, jag klarar mig.
Peace out!



Såå, hemma igen. Det blev inget, precis som jag trodde! Så bra jag är^^ Hoppade Cotten på ridskolan. Det kommer några och provrider Rufus i veckan och så skulle jag rida Rufus och Suppan när jag kom hem. Men jag fick inte tag på dem, så jag blev arg och struntade i det :'D Cotten gick bra, lite "seg" kanske. Men han hoppade fint (: Det känns bra inför tävlingen. Han hoppade 120-135 hinder som en katt :]]










Hahah, men tjejer.. Nu får ni ge er, jag rör honom inte?! ^^ Btw, så hade ni/du världens chans att prata med mig igår :]
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0