Empty space,

Publicerat: 2008-06-02 Kl: 06:48:10 | I kategori:


Ångest.
- Möt den, fly inte
- Acceptera läget
- Låt tiden gå

Fanihelajävlahelvetet..............

Saker ordnar sig, det gör det alltid. Det känns kanske tugnt, men det går över. Finns massa härliga ordspråk för såna här situationer. Se det som en erfarenhet! Bit ihop och gilla läget! Tiden läker alla sår! - Just deal with it, bitch! Du förtjänar det ändå inte, det vet du. Innerst inne.


Tack! Det där har faktiskt räddat min dag (:
Klcokan är iofs bara 14.13, men det är skitsamma hur den här dagen slutar, jag blev glad av det där.

Nomy - Cocaine <3


Okeeej, nu ska jag försöka kladda ner min dag lite snabbt. Jag kan börja med att säga att jag inte red något idag, vilodag med massage för dem :]

Jag gick upp 05.10, like always! Stallet, hem, somna i fotöljen drömma konstiga drömmar.. Skolka från första lektionen :]] Jag fick skjuts till skolan av Emil och Stefan och Dennis plockades upp vid stationen, jag vill ha körkort och Emils bil! Sen gick jag och Dennis och skrev nationella i engelska^^ Efter det följer jag med Martina och Annika, trevligt att se dem igen, till Aspenbadet, jag var nästan bara dit och vände eftersom Anderas ville ha sin bok som låg i mitt skåp. Jag skulle tillbaka till skolan, men jag kom aldrig dit xD

Stefan följde med mig hem, lekte med honom :]] Trevligt värre, som vanligt (: Plus att jag hittade Rasmus leg i min soffa! :D Sen åkte jag till stallet, och nu har jag precis kommit hem.. Jag nöter bästa låten, äter macka och tänker på hur jävla cp mitt liv är! Hur cp är ditt?

God natt köttbullar.
Kommentarer
Postat av: Linda

kram

2008-06-02 @ 12:59:04
URL: http://lindanasbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0