Ingen rubrik

Publicerat: 2008-06-03 Kl: 15:39:26 | I kategori:


Du gör mig glad.

» Ingen skola idag, jobbade ist. Kom precis hem, nu tänker jag låtsas för mamma att jag var i skolan och inte ha en aning om varför jag helt plötsligt blev pengar rikare :] Sen ska jag tillbaka och jobba ännu mera :D Mooooney! Sen stallet och då får jag ridhjälp av Helena (Nilsson, för er som undrar), hon ringde igår och frågade om hon kunde få komma och rida lite, så hon motionerar Puffen idag : P Jag får väl rida Cotten jag. Jag tänker uppdatera bloggen sen när jag kommer hem. «



Cotten:
 Lat som fan. Men han gjorde det han skulle, men inte det minsta mera^^
Rufus: Helena red Rufus på banan, hon tyckte att han kändes fin och han såg bra ut (:
Suppan:  Lindade benen bara med BoT över natten. På fredag blir det rida av! :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0