Jag kan inte sova!

Publicerat: 2008-06-26 Kl: 07:14:58 | I kategori:


Igår ville jag verkligen sova, men nu KAN jag inte sova. Damp!! Klockan är 07.10, men det går verkligen inte att somna. - Kom hit, unge? Jag som skröt så jävligt om att få sova -.-'

Jag sitter här lyssnar på musik och funderar på vad jag ska göra idag. Jag har iaf kommit fram till att jag ska rida minst två hästar, kanske tre. Rufus ska visas idag, folk som kommer och provrider. Tänk om han blir såld? Och ikväll är det spökrunda igen.. Jag har faktiskt inte engagerat mig så mycket den här veckan, utan småbrudarna har varit duktiga och tagit tag i det! Bra! Jag ska i vilket fall gå med barnen, som vanligt. Det ska bli najs, det kommer bli tårar och min tröja brukar bli sönderdragen. Helt galet vad barn kan få panik xD hahahah..

SÅÅÅÅ, vad ska jag göra nu? Fördriva tiden lite, jag blir väl trött någon gång.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0