Jag ska cutta min säng

Publicerat: 2008-06-10 Kl: 06:27:30 | I kategori:


Vilken knasig dag det blev igår. Både lite bra och väldigt dålig. Och just nu vet jag inte riktigt vad det är som händer, men jaja, det visar väl sig.. Men det känns som om jag vet hur det kommer bli -.-'

Nu sitter jag iaf 06.25, lyssnar på dålig musik och bara tänker. Jag vill bara spola tillbaka tiden. Men det går ju inte, så åter till verkligheten. Jag har prov idag, jag har inte pluggat.. Ska jag skolka igen? Fan för mig alltså, jag kan aldrig göra nått ordentligt. - Aja, tänkte äta frukost nu.. Sen duscha, skolan (?) och sen stallet (:

- Jag saknar dig.



Jag glömde bort att skriva att jag skulle jobba också. Det gick bra idag, ingen katastrof alltså.. Jag fick presenter av barnen också, dem är bäst! :] Jag red som sagt bara mina tre idag..

Suppan: Helt galen. Hon stod bara på bakbenen, jag fick inte ens hoppa upp på henne. Jag har ingen aning om vad som flög i henne.. Men jag tror att jag ska börja ge henne lugnande ett tag innan jag ska rida, tills hon har lugnat ner sig. Efter att hon har rest sig sjuttioelva gånger, så lugna hon ner sig till slut, då var hon snällis (:
Cotten: Red på banan. Tjatade lite med förvänd galopp och flyttade massor. Han var fin (:
Rufus: Han kändes lite stel, men det släppte. Sen tvingade jag upp mamma att skritta av honom. Första gången hon rider och jag har haft honom i tre år xD

Alltid trevligt med sällskap på kvällen, även fast vi var mest osociala och somnade direkt xD - God nattisch!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0