Jobb

Publicerat: 2008-06-12 Kl: 06:30:47 | I kategori:


Nu har jag precis ätit frukost och varit i stallet. Jag ska till ridskolan typ nu och jobba lite, tjääääna pengar!
Sen ska jag försöka hinna med att jobba ännu mera ikväll och hinna rida tre hästar, det måste gå, men hur vet jag inte (:

 Alla måste höra av sig till mig idag, jag vill ha uppmärksamhet :'D


Jag han med ganska mycket idag.Jag jobbade och tjänade pengar, trevligt! Sen hjälpte jag pappsi med höet, red en häst, körde massa bil och det gick som vanligt hur bra som helst :D Jobbade lite till och sen red jag två till! Jag hann till och med med att vara lite social på kvällen. Eller aah, social och social.. Men iaf xD

Suppan: Hon hade bara lättare damp idag. Vi galoppa lite också, så jag får väl skylla mig själv eftersom hon fick damp :P
Cotten: Vi red en sväng i skogen bara.
Rufus: Uscha. Markarbete, vilket as han var! Han fick för sig att vara rädd för nått, så då var han spänd hela ridpasset -.- Och det går knappt att rida på en spänd Rufus, men vi kämpade vidare och i slutet var han helt okej. Observera, han var OKEJ, inget annat^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0