Känslor

Publicerat: 2008-06-25 Kl: 20:49:23 | I kategori:


Jag har tänkt på vad mycket olika känslor man kan känna på en dag. Idag har jag kännt allt ifrån obeskrivlig glädje till gråtfärdig. Fan vad allt svänger, helt galet.

När min klocka (mobilen) ringer på morgonen så skulle jag kunna göra vad som helst för att få tyst på den. Jag skulle alltså kunna göra riktigt läskiga saker med min telefon-jävel! Den ringer alltid när man som allra minst vill att den ska ringa. För övrigt försov jag mig iaf, jag låg och tryckte på den där "snoozen" i flera timmar. Så jag fick stressa som en galning hela dagen. Jag hann iaf med att rida tre hästar och vara lite social på kvällen :]

Cotten: Han var egentligen fin. Det var inte hans fel att det gick som det gick.. Vi hade iaf lite markarbete på banan.
Rufus: Han var faktiskt fin, så jag hoppas att han sköter sig imorgon när de kommer och provrider :P
Caminzky: Jag hoppade honom. Han kändes inge bra? Sista sprången hoppade han bra, men han var så himla ojämn. Hmm, det känns inte helt 100 inför tävlingen, men men.. Kanske bara nått tillfälligt?

Det är nästan skrattretande. Jag skrattar iaf. Att du ens bryr dig?! Hahaha^^

Kommentarer
Postat av: Fiaah

Hej. Hoppas du haft en bra dag=).

2008-06-25 @ 20:56:09
URL: http://ffiaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0