Löööövsta

Publicerat: 2008-06-22 Kl: 13:29:05 | I kategori:


Vi kom hem klockan 8 på morgonen från Öregrund. så Nicole gjorde mig sällskap i sängen fram till klockan typ 13. Åt frukost, Nicole åkte hem och jag drog till stallet. Red två hästar :] Hem, sitta vid datorn och bli övertalad att åka till Lövsta med Martina och Linda. Jag gjorde det absolut omöjliga, jag fixade mig på en halvtimme xD Helt galet, jag hann :P Jag fick köra massa bil idag också, jag är så JÄVLA bra! Ge mig körkort ftw!

I Lövsta var det trevligt och roligt, tack brudar för att ni tjatade med mig. Jag träääääffade maaaaassor med människor som jag känner! Båda sisters var där också, Sofia var polis, så hon stod mest och såg avundsjuk ut medans alla hade roligt. Och Matilda var för full, hon gav mig en avslagen äcklig öl också xD Men annars var det kul att träffa en massa som man känner och folk från Öregrund. Plus att det var TRE stycken 20+are som kom fram och sa, "Du är jättelik någon!" - Liksom jaha? Ska jag ta det som en komplimang? :'D Haacks storebroder har också sagt så, creepy!

Bra jävla kul har jag iaf haft de senaste två dagarna, tack människor!



Cotten: Vi red på banan, fy satan i gatan vad fin han var! Helt galet, vad min häst är bäst! Maaassa kärlek <3
Rufus: Red igenom lite lätt på banan bara. Han var sådär. Han gjorde det han skulle, men inget mera xD
Suppan: Hon vilade :]


Sååååååå, nu har jag nog skrivit av mig!
Kommentarer
Postat av: Linda Näsbom

jag var tråkig och bara klagade igår, tierp stör mig- förlåt typ?

2008-06-22 @ 15:44:48
URL: http://lindanasbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0