Reeeeegn,

Publicerat: 2008-06-30 Kl: 21:06:04 | I kategori:


Blir man less på regnet eller? Uscha. Jag kände mig nästan förkyld idag, antagligen tack vare att jag blev så kall och blöt igår Oo .. Men det är lovad värme på onsdag iaf, puss på det!

Idag har jag inte gjort så mycket. Kört bil, hoppat Lancer, ridit Rufus och mockat som vanligt^^ Det tog 45 minuter att få in Lancer från hagen i ösregnet -.- Dumma häst! Han ville inte gå över ett dike. Vi var fyra stycken, lite havre, longerlina och en lång pisk. Då fick vi tillslut över honom :'D Sen när jag hoppade var han bäst! Hur fin som helst :D Rufus gick också kalasbra idag, duktiga hästihäst.

NU har jag precis kommit hem, så nu sitter jag och lyssnar på musik och fördriver tiden (: Jag hade tänkt duscha snart och sen ska jag till min far (: Hejdå people!

För övrigt är det måndag och jag har inte gjort det jag lovade mig själv.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0