regn, tävling, sol

Publicerat: 2008-06-15 Kl: 19:35:46 | I kategori:


Hejsanhoppsan, orkade aldrig skriva igår. Sjukt trött, så jag dissade allt och gick och la mig och sov direkt när jag kom hem. Låååång dag!

Nu har jag iaf tävlat två dagar i Märsta, lyckad helg! Mina hästar är bäst bäst bäst <3

1m, Rufus: Nolla och placerad!
110, Rufus: Placerad, men vi rev sista i omhoppningen. Lååång galoppsträcka till sista hindret och jag, dum som jag var, smackade. Rufus (över)reagerade direkt och tog bettet. Så därav nedslaget. Men fan vad fin han var! Hoppade som aldrig förr, bara att hålla i manen om man ville sitta kvar xD
110, Cotten: Nolla och placerad. Han hann som vanligt med ett bocksprång och ett "Cotten-pip" också :'D
120, Cotten: Nolla och placerad, 4:a! Jag är helt jävla galet nöjd! Bästa rundan jag någonsin har gjort. Han var hur fin som helst, vi kom bäst på alla hinder, bra flyt, jag kunde svänga och han hoppade hus över hindrena. Han hann såklart med att busa i den här klassen också xD Jag blev helt förvånad när jag ledde klassen efter 45 ryttare. Men vi slutade 4:a av 78 starter. Nöjd nöjd nöjd! Roslagen here we come! Då blir det debut i 130!

Nu har jag precis duschat, kom och lek med mig för fan! Jag har tråkigt -.-'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0