Sommarlov

Publicerat: 2008-06-11 Kl: 11:16:57 | I kategori:


Idag vaknade jag och insåg, "jävlar, det är sommarlov!", helt underbart! Fast inte SÅ underbart eftersom det regnar ute -.- Jag var i stallet imorse och sen tänkte jag sova fram till kl 9, men jag vaknade 10.30. Jag fattar inte varför min telefon ringer hela jävla tiden?! Det gjorde den igår också. Den ringde 12 gånger igår MORSE bara :'D Aja, jag måste gå till stallet typ nu iaf om jag ska hinna allt idag.. Jag ska rida mina hästar, frisören och sen hoppträna med Caminzky. Alltså blir det att rida fyra stycken idag^^ Sen vill jag hitta på nått på kvällen, men jag kommer säkert inte orka ;o
Whatever, jag saknar dig iaf .__.




Jag red bara två hästar, Cotten och Caminzky. Rufus och Suppan fick cp-ryck när jag skulle ta in dem, så jag fick inte tag på dem. Så då blev jag skitförbannad och gick hem ist för att jaga dem och sen rida^^ Jag var hos frisören också, så nu känns det bra, håret <3

Sen hopptäning med Caminzkyn, han gick bra! Vi hoppade bana, en svår och teknisk. Men 3-kombination med TVÅ vattenmattor, vilket Caminzky är livrädd för :'D Men han gick strålande! Han hoppade banan på typ 110 och Christine sa, "Det där kommer bli en skitfin blivande 120-häst åt dig!", fan vad glad jag blev! Han är så himlans fin (: '

- Har du gått och dött eller, btw?

TRÖTTTRÖTTTRÖTTTRÖTT - God natt.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0