Spank my ass!

Publicerat: 2008-06-28 Kl: 09:26:30 | I kategori:


Den här dagen har helt klart börjat najs. Jag fick besök av ett fyllo inatt/morse, som typ däckade över mig i min säng och låg och snarkade mig i örat. Jag låg och asgarvade och han sov (eller?) xD Alltså, det lät som en blandning mellan en motorsåg som inte ville starta och en häst typ. Det blev lite sova iaf och nu orkar jag inte gå och lägga mig igen, för jag kanske ska till Uppsala om någon timme. Men bara kanske, det vore trevligt, men vi får se (:

Imorgon är det tävling igen! 120, 130 med Cotten.. Vi får se hur det går, jag har en känsla av att det inte kommer gå nå bra :O Men men^^


Det blev Uppsala med killarna, det var bara trevligt : D Seeeen stallet ofc. Red Rufus och Cotten. Fixade inför tävlingarna imorgon osv.. Nu tänker jag räkna på när vi ska åka imorgon och så väntar jag på maten. Galet jävla hungrig! Haha^^ Jag behöver all lycka till jag kan få inför imorgon! Och nu orkar jag inte skriva mera, så hejdå!


Den här bilden gjorde mig precis glad.
Det bästa är iofs att jag nästan inte syns!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0