Spökrunda

Publicerat: 2008-06-27 Kl: 13:23:09 | I kategori:


Japp, igårkväll/natt var det spökrunda. Alla gick och alla var rädda. Jag lider numera av tinitus och min tröja är helt söndersliten -.- Men det var roligt :'D Nicole följde med mig hem, vi sov ganska läääänge.. Och nu sitter jag här och funderar på vad jag ska göra idag. Stallet bara, sen vet jag inte? Underhåll mig ikväll?!

Mormor är här också. Precis som vanligt på fredagar, jag ogillar henne väldigt starkt. Sveriges mest blåsta människa, utan tvekan. Hon säger jäääämt: "det har mamma sagt!" - Jaha, so what? Jag skiter väl i vad mamma säger liksom?! Dessutom ska hon alltid rota igenom allt i mitt rum. Jag tror att jag ska investera lite sexleksaker och en massa kondomer och sprida ut dem överallt i mitt rum, så kanske hon slutar rota igenom allt -.-

Ganska fint väder idag iaf, det är bra. Puss på det!


Nu kom jag precis hem, sitter här lyssnar på halvbra musik och mår jättedåligt ;o

  • Cotten har iaf fått nya skor idag :]
  • På måndag ska jag göra Det, som jag egentligen inte vågar. Jag måste, inte skjuta på det mera nu!
  • Söndag, då jävlar. Jag vill att det ska gå bra, snälla?
  • Sen skulle jag vilja önska lite saker, så att min liv fick vara bäst. Vissa saker är bara för jobbigt att leva med >_<

Men eftersom jag mår skit just nu, så tänker jag gå och lägga mig framför tvn ist, så jag får må bättre imorgon! : ]]

Kommentarer
Postat av: Evelina

Låter kul med spökrunda!:) Något att planera in i framtiden:P



Ha en toppenbra dag!

2008-07-02 @ 07:51:55
URL: http://nybloggkommersnart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0