Spökrunda!

Publicerat: 2008-06-19 Kl: 12:38:21 | I kategori:


Ojojoj, vilken dag^^
Upp tidigt, gå till stallet, fodra och släppa ut hästarna, mocka, fixa vatten, rida alla tre, gå hem, duscha, sova i en halvtimme, fixa håret, åka till ridskolan, hoppa Lancer, hem, planera spökisen, ut i skogen och spöka och sen dö i sängen efter kl 02.00 xD - Så var min dag i korta drag.

Många som ringer på Rufus, läskigt många. Jag vill inte ._.
Spökrundan blev ganska lyckad, tack pojkar som hjälpte till!
Stefan följde med mig hem sen, det var ganska trevligt.

Cotten: Vi red ut i skogen, mys!
Rufus: Red igenom honom lite på banan, han var helt okej (:
Suppan: Hon var galen. Hon står bara på bakbenen precis när man har hoppat upp, och hon går aldrig ner. Mongohäst, men sen är hon snällast.
Lancer: Han var fin, vi hoppade lite titt-hinder, men han brydde sig inte. Hoppade bana på typ 90-1m med kombination, han hoppar knappt xD Sen höjde vi upp en kryssoxer lite grann och jävlar vilket sista språng jag fick! Otroligt fint hoppade han! :D

Vad händer på midsommar folk?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0