Stekarn ;

Publicerat: 2008-06-09 Kl: 08:54:08 | I kategori:


Nu har jag precis duschat, jag åkte aldrig upp till stallet imorse.. Mamma åkte ifrån mig och fixa hästarna själv ;o Min plan är iaf att skolka från caden eftersom det inte är någon idé att jag går dit, sen tänker jag gå på naturkunskapen och sen sluta. Jag ska ta med mig en bok hem bara eftersom jag ska skriva ett prov imorgon. Sen tror jag att Stefan kommer till mig. Men man vet aldrig hur det blir.

För övrigt körde jag bil igår! Hahahah, och då fick jag köra om en övningskörning! Så himlans ägd, den stackaren blev xD Omkörd av en annan övningskörare, fan vad bra jag kände mig alltså! Hahahah!

Nu blir det frukost, tvn och städa lite. Sen thaaa school! Ring/Smsa! Jag kommer ha tråk, 070 302 97 74!


Yooouhh motherfuckers! ♥


Rufus och jag från tävlingarna i fredags. <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0