Student!

Publicerat: 2008-06-05 Kl: 13:49:35 | I kategori:


Idag tar människorna studenten! Det bara kryper i fingrarna på mig, jag vill också nu nu nu nu! Men Kberg var upplysningsvillig att tala om för hela Tierp att ettorna har två år kvar. Japp, han har så rätt, men det känns så himlans långt dit xD Jag har gett bort tre nallar, jag är snäll.. Haack var jättefull, men var värd en nallebjörn! Jag har däremot lite skuldkänslor att jag inte följde med hem till honom nu, men men (: Stefan fick en nalle och några rosor, snäll som jag är :] <3 Och så hade jag råkat lova Emil att få en söt nalle om han tänkte köpa en rosa slips, och det gjorde människan :''D

Nu sitter jag här, kom precis hem. Jag borde väl dra till stallet.. Mocka och rida Rufus lite lätt på banan åtminstone. Sen ska jag jobba, Suppan ska till ridskolan och Cotten ska hoppa några språng inför imorgon. Sen fixa iordning för imorgon, tävling tävling tävling med båda älsklingarna! :D Jag skulle allra helst vilja följa med de nybliva studenterna, men ack nej, det går nog inte^^ Det blir iaf tidigt imorgon, lasta 06.15 -.-' Tävlingarna börjar kl 8 och det ska vara 30 grader varmt, så det kommer bli olidigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0