Tävling

Publicerat: 2008-06-06 Kl: 22:44:04 | I kategori:


Japp, idag var det tävling.. Upp 04.30 och så kom jag hem för typ en halvtimme sen, galet jobbigt ;o Helt knasig dag, jag orkar inte skriva så mycket men för att sammanfatta allt, så gick det kanon! Hästarna är bäst! :D

1m, Rufus: Nolla och blågul rosett! <3
1m, Rufus: Nolla och en 7:e placering.
110cm, Cotten: Nolla och en 7:e placering. Lamicell Cup med stilbedömning var det också, kom 3:a där (:
120cm, Cotten: Nolla och en ANDRA placering! Jag red som ett jävla rövhål, men hästen är bäst! Massa kärlek till honom! <3

Sen måste jag tillägga att jag äger en fläskläpp, svullna armar och sår överallt. En hästjävel sparka mig -.-' Imorgon blir det sjukhuset och kolla armen som är helt sne >_<

Jag red Suppan när jag kom hem också (: Så underbart att sitta på henne igen, hon var fin och pigg! : D Imorgon blir det häst för hela slanten igen, 5 hästar ska jag försöka rida om armen vill.. Annars rider jag bara 3, om det gör alltför ont -.-

NU tänker jag typ sova. Trött, solbränd och ont överallt. God natt människor!


- Allvarligt talat, hur dum får jag vara? Vad trodde jag egentligen? Tack för allt du har förstört.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0