Trött

Publicerat: 2008-06-24 Kl: 09:52:26 | I kategori:


Idag är jag trött. Hade lite svårt och somna och kom i säng för sent. Upp till stallet imorse, jag var som en zombie, kan jag lova :P Och nu jagar pappa upp mig, så nu blev det inget mera sova -.- Nu ska jag umgås med min fader i ett par timmar, och så ska jag få köra merca!



Nu har jag fått mera jobb. Jag ska jobba hela vecka 32 och 33 också!

Iallafall, jag fick köra bil, umgås med pappa, äta lunch med pappa och shoppa lite. Det var trevligt : D Sen åkte jag till ridskolan, var där några timmar.. Sen till mitt stall, fixa min hästar och sen hoppträna med Lancer. Han gick bra, lilla bäbisen. Han är bara fyra, men han sköter sig exemplariskt : ] Fick massor av beröm, fin häst!

Nu sitter jag här, lyssnar på lagom bra musik och funderar starkt på att sova. Galet trött! Kom hem 03.00 i natt och somnade typ en 03.30 och sen upp 05.10! Så galet trött. Imorgon vet jag inte vad som händer, rida rida rida och hoppa Caminzky. Sen tycker jag att någon borde leka med mig?!

Puss på er barn!
Kommentarer
Postat av: Lisa

Ha en bra dag :)

2008-06-24 @ 09:58:01
URL: http://wlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0