"Du är cp :D!"

Publicerat: 2008-05-21 Kl: 06:35:02 | I kategori:


God morgon, klockan är tidigt, jag är trött och vädret är äckligt. Jag låg och pratade med Johan ända tills halv 2 i natt, tack! <3 Jag behövde verkligen prata av mig.

Jag kan HELA texten på Marcus Krunegård - Jag är en vampyr , det är nästan galet^^ Jag kan den helt utan musik! Det du!

Nu tänker jag gå och lägga mig och sova vidare. Ikväll blir det att åka till ridskolan med Rufus och hoppa på stora banan! :D :D :D :D! - Nattinuffsan (:


Åkte till stallet, hoppa Rufus! <3 Jossan och Sara hjälpte till lite och följde med tillbaka till mitt stall sen :] Stefan kom sen också.

Rufus: Fan vad bra det gick att hoppa! För det första sprang han in i transporten, helt själv. Och så blev han hur glad som helst för att få komma till ridskolan att hoppa lite. Hoppade bana på kanske 1m och det gjorde han skitbra! Han har ju inte hoppat bana på över ett år, så jag är skitnöjd. Längtar till tävlingen 6 juni med honom <3
Cotten: Han gick omkull i hagen imorse ;o Så han har gjort sig illa ._. Han är jätteöm uppe vid korset/rumpan på höger sida.. Smörjde med massa liniment, så får vi se hur han ser ut sen. Antagligen tävlar han inte i helgen isf.
Suppan: Ufo-häst, säger jag bara.


image1

Rufus <3 Hoppa fram på små gulligull-hinder^^
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0