"Du är dum i huvudet :D!"

Publicerat: 2008-05-22 Kl: 14:02:17 | I kategori:


Jaaop, nu sitter jag här, klockan är 13.59.. Stefan gick precis, duktig pojk som går till skolan^^ Jag har bestämt mig för att jag ska städa mitt rum nu, äta, fixa håret och sen dra till mitt stall och mocka tror jag. Annars drar jag till ridskolan och mockar ikväll ist. Jobba ikväll igen då och sen ska jag rida Caminzky också. Så har jag inte bestämt mig om jag ska ta och longera Cotten lite och se om han ser fräsch ut, eller om jag ska låta honom vila helt idag och titta imorgon ist? Ajaa, det visar sig^^

HEJS sålänge!



Det blev ridskolan först! Rida Caminzky, jobba och sen åka till mitt stall. Alltså, fy fan vilken jävla katastrof lektion det var idag ;o Jag ville bara skjuta både ungar, hästar och föräldrar! Jävla Frej -.-'

Cotten: Susan följde med och tittade på Cotten, jag skulle longera. Och alltså, han bara for runt, bockade och pep :'D När vi väl fick honom att trava så såg han 1000 gånger bättre ut än igår, han såg ut som vanligt! Jag har bestämt att han får vila fram till söndag, med massage och liniment, så är det nog ingen fara, eftersom det sitter i musklerna. :] Ingen tävling för våran del i helgen helt enkelt.
Rufus och Suppan: De vilade, så de gick bara i hagen och tjockade sig som vanligt^^

På kvällen kom Andreas och lekte med mig, trevligt.
God nattsi!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0