Fredag

Publicerat: 2008-05-23 Kl: 08:31:47 | I kategori:


"Allting kommer lösa sig och bli bättre igen!"


Värsta fina vädret idag! <3 Någon som vill göra nått roligt idag? Jag vill gå på krogen! - Andreas sa att han skulle fixa leg åt mig :'D Hahah^^



Vilken knasig kväll. Andreas ringde och försökte få mig att komma med honom och pojkarna och grilla, och så blev det. Nicole var deprimerad så om hon fick bli full, så ville hon också följa med :'D  Vi fick iaf till Haack, var där och hade trevligt med grabbsen^^ Vid 23 skulle de dra till krogen i Gävle, de tjatade på mig att jag skulle följa med och försökte övertyga mig att det minsann inte vara några problem alls för mig att komma in xD Men jag kunde inte lämna min lilla Nicole. Så vi drog hem. Och därefter följer en cencurerad mening. Trevligt. - Nöjd?! xD
Kommentarer
Postat av: M.a.m.m.a.J.e.s.s.i.c.a

God Morgon!
Hoppas du får en bra fredag och en underbar helg!
Kram!

2008-05-23 @ 08:50:34
URL: http://jyees89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0