I´m not ready for this,

Publicerat: 2008-05-27 Kl: 06:55:57 | I kategori:


"Kåta helvete!"  -
 Hahhaha xD

God morgon! Min hals känns knas, någonting säger mig att Stefan har smittat mig ;o Han hade 40 graders feber igår och det vill jag fan inte ha! Det var liksom inte så längesen jag var sjuk.. Nu har jag iaf varit i stallet, till och med hunnit med att äta frukost^^ Jag tänker gå och lägga mig igen, sen upp, duscha, stallet och sen blir det träning i Uppsala ikväll. Jag kan nog satsa en hel hundring på att Cotten kommer ha damp. En guldpeng till mig om jag sitter kvar!

Ciao bitches!


Cotten: En guldpeng till mig! Jag satt kvar! Han kändes bra, busig, pigg och överhoppade sig hela tiden : D Men det var helt klart den sämsta tränaren jag har tränat för på väldigt länge -.-'
Rufus: Vi var och hoppade i granar idag. Jävla häst som ska vara rädd för allt >_<
Suppan: Fet och lycklig.

Nu orkar jag inte skriva mera. God natt!



Cort´chize, 130 cm <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0