Jag ska ta tag i det här!

Publicerat: 2008-05-19 Kl: 10:19:10 | I kategori:


Okej, ni ser ju själva hur jävla bra det gick med mitt bloggande xD Hahahha! Omg, jag är dålig på att ta tag i saker.. Men nu ska jag verkligen försöka skriva nått varje dag. Jag skriver det jag känner och tänker precis då, oavsett hur emo eller tråkigt det än är att läsa, så bryr jag mig inte om vad du tycker :'D

Nu sitter jag iaf här, ingen skola för mig idag. Jag ska dit och skriva nationella i matte bara klockan 14.30, wish me luck (: Sen är det väl bara som vanligt, jag ska till stallet sen. Rida Cotten och Rufus, förhoppningsvis får Rufus nya skor^^ Suppan har fortfarande boxvila, så hon gör allt för att riva stallet, hon har till och med lyckats slagit sig i huvudet : ( Stackars! Hon får iaf gå lite promenader, men hon vill allra helst vara i hagen med booooysen :]

I helgen var jag i gbg med bästaste Lotta och tittade på hästar, hon ska ju investera en ny häst. Jag red 6 hästar, 3 av dem tyckte jag skulle passa Lotta bra :P Men den hon fastnade för hade för fet prislapp, så jag vet inte hur det blir.. Men det vore roligt, sjukt fin häst! Och hon har lovat att jag ska få hoppa honom isf! haha! :D

För övrigt är det hoppträning med Caminzky imorgon, han kommer säkert vara spänd som ett jävla as eftersom han inte har hoppat sen jag hoppade sist^^ Han ska väl hoppas igång lite nu och förhoppningsvis starta någon tävling i sommar (:


TRALALALA... Fortsättning följer!




DRYG MAMMA, BORTSKÄNKES!

Jag kom upp till stallet ganska sent på eftermiddagen. Uffe kom och skodde Rufus, sen blev det rida och mocka osv, precis som vanligt^^
Rufus: Idag var en skog-dag^^ Vi försökte hitta några nya stigar, men det gick fan inge bra ;o Men Rufus var som vanligt och man ska inte galoppera på vägen hemåt, det är dumt på Rufus xD hahaha!
Cotten: Han fick också gå ut i skogen! Regnet öser ner, men när jag kommer ut och hoppar upp slutar det regna :D Sen när vi kommer tillbaka börjar det droppa igen, mohah! 
 Suppan: Donnan har boxvila, hon hatar mig. Hon var alldeles flåsig och jättevarm när jag kom till stallet. Nu skiter jag i vad veterinärerna säger, hon får fan gå ut. Hon hade slagit sig själv i huvudet också ; / Mamma borstade och pysslade med henne och jag lindade benen med back on track under natten :)

GODNAAAJJJT!
Kommentarer
Postat av: MAtilda

har du kvar suppan?:P

2008-05-20 @ 12:35:29
URL: http://matildasnowie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0