Livet är hårt och svårt,

Publicerat: 2008-05-20 Kl: 06:50:04 | I kategori:


The smile when you tore me apart.
You took my heart,
Deceived me right from the start.
You showed me dreams,
I wished they´d turn into real.
You broke a promise and made me realize,
it was all just a lie.
Could have been forever.
Now we have reached the end..


 

     
Jahapp, nu sitter man här igen. Gick upp 05.10, som vanligt -.-' Kom nästan precis hem från stallet och Suppan blev väldigt glad som fick komma ut! Hon har sina egna hemgjorda bocksprång, hon ser helt knasig ut xD Sen så har jag öppnat upp till hagen bredvid, massa fint gräs! Jag har bestämt att de ska få där varannan dag för att det inet ska bli för kraftigt. Det första gubbarna (=Rufus+Cotten) gör är att springa bort dit, men ack, det var stängt där idag xD hahah, roliga de är^^

Nu tänker jag sova! Sen drar jag till stallet, rida mina två, fixa Suppan och allt. Sen åka till ridskolan, jobba och sen hoppträning på Caminzky, sen tillbaka till mitt stall och kvällsfodra :]] TJOHEJ!

Jason Marz - I´m Yours <3



Uppdatering:
Min dag idag? - Not! Regn regn regn, uscha.. Jag hatar regn, snö och kyla. Speciellt regn, blöta täcken, kalla hästar osv.. Usch ;o
Cotten: Vi dampade loss i skogen idag! :D Haha, eller aah.. Vi red iaf ut i skogen och Lotta ringde 23 minuter av tiden vi var ute, trevligt :]
Rufus: Rufus gick på banan, red igenom honom lite efter som han ska hoppa imorgon. Jag fick för mig att jag skulle hänga på mig sporrar och han var riktigt fin idag! Rufus vet precis vad han ska göra för att få mig på dåligt humör, han vet precis vad han ska göra för att slippa göra saker jag vill, så att hota med lite sporrar ibland funkade ju fan bra xD
Suppan: Jag dammade av henne lite bara och lindade benen över natten.
Caminzky: Han gick riktigt bra på hoppträningen idag! Han har ju inte hoppat på ett tag så jag var inställd på en spänd och stark häst. Men nej, han var faktiskt fin^^ Han var visserligen lite spänd och stark, men han använde det på rätt sätt. Vi hoppade upp lite på en oxer i slutet, vilket han gjorde kalas! Förhoppningsvis följer han med till Lurbo och tävlar, då har jag med mig tre hästar : D

Piff puff!
Kommentarer
Postat av: Anonym

Men ofta att du lyssnar på både WT å Jason Mraz, trodde d bara va jag som kunde ha så bred smak! XD

2008-07-11 @ 01:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0