Mätning :O

Publicerat: 2008-05-26 Kl: 14:17:50 | I kategori:


Jag kom typ precis hem från Stefan (som fyller 19 idag, grattis grattis!) , jag har hunnit med och duschat och ätit och så iaf^^ Jag ska fixa mig nu och sen ska jag till skolan och skriva nationella i engelska, önska mig lycka till, för det kommer gå sämst xD hahah!
Sen blir det stallet, rida odjuren och sen blir det mätning för Suppan ;o Uscha, jag dör om hon inte blir ponny. Vad gör jag då liksom?! - Dör.

Sen vet jag inte vad som händer till kvällen, kanske leka med Stefan igen, who knows^^


Jag stressade till skolan eftersom jag skulle skriva nationella i engelska, men så blev det inte. Så då blev jag arg och gick hem till Andreas. Robin kom sen också, trevligt :] Sen drog jag till stallet, määäätning.. Jag var nervös! Men det var ju nemas problemas, min ponny är ponny :D Slutmätt och det känns så jävla bra!

 Cotten: Jag longerade (= busa som fan) Cotten idag också för att vara riktigt säker, han såg bra ut och känns bra. Så vi kör på! Imorgon ska han till Lurbo och träna för Sara Molvidsson, vi hoppas att det går bra :D
 Rufus: Han känns så otroligt fräsch och fin just nu (peppar peppar!) ! Det är så roligt att rida honom nuförtiden, vi red på banan idag också. Travade lite cavaletti, fin fin!
Suppan: Jag trodde att hon var för stor, men hon blev 147! Helt galet, jag trodde hon var mycket större. SÅ jävla glad är jag just nu iaf :D

Jag vet inte vad jag ska göra med mitt hår? ._.
Jag vet inte vad jag ska göra med mitt hår?! ._.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0