Now or never,

Publicerat: 2008-05-29 Kl: 11:18:19 | I kategori:


Idag är en också en hemlig dag. Men jag kan säga att jag är trött och med mitt taskiga morgon humör kan jag döda den som väckte mig imorse -.-'

"Du har en prick där.. Fan, det var inte choklad!" - Haha xD



Varm dag, underbar dag! <3 Ridit massor, jobbat osv..

Cotten: Red på banan. Det var så himlans varmt, så jag red inte så länge. Lite blandat, övergångar, förvänd galopp och lite cavaletti^^
Rufus: Puffen fick göra nästan samma sak, fast lite svårare :P
Suppan: Lindade bara benen med BoT :]

Imorgon ska jag till skolan och skriva nationella i matte och sen åker jag till Uppsala med Suppan. Sen blir det väl hem och rida. Sen vill jag att någon underhåller min kväll! : D

Sleeeep well, cykelställ homies!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0