Söndag

Publicerat: 2008-05-25 Kl: 10:14:48 | I kategori:


Jahaapp, här sitter jag. Varit i stallet och mockat och såå.. Precis duschat, väntar på att Haack ska ringa, vi ska gå en promenix :] Jag ska väl upp till stallet igen och rida osv, sen ska jag nog till Stefan eftersom han fyller år imorgon.


Jag fick köra själv till Stefan, jag är så sjukt bra på att köra bil! Helt galet :P Mamma stannade kvar och fikade och Joel och Patrik höll på och jävlades med mig -.-

Cotten:
Longerade först, konstaterade att han såg bra ut, skrittade en sväng i skogen^^
Rufus: Red på banan, fan vad fin har var! :D <3
Suppan: Hon ska mätas imorgon, jag är skitnervös ;o Tänk om hon inte blir ponny?!
Kommentarer
Postat av: Anonym

är de lill-haack lr?

2008-05-26 @ 08:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0