Sova är överskattat

Publicerat: 2008-05-25 Kl: 10:12:14 | I kategori:


Vi gick aldrig och la oss. Grabbarna kom vi 3, vi låg och pratade i 100 år.. Klockan gick och när klockan blev kvart över 6 gav jag upp mina förhoppningar om att få sova eftersom jag skulle upp och jobba lite klockan 7 :'D

Halv 8 var jag i mitt stall och släppte ut hästarna, sen drog jag till ridskolan, var där typ till klockan 8.. Mockade i en timme och tjänade 200 kr, bra timlön! :D När jag kom hem var Nicole och jaaa, grabbarna redan vakna xD Sen gick jag och la mig vid 11.30 och sov fram till klockan 18 typ. Åt och drog till stallet :P

Cotten: Gick en lite promenad med honom, så han fick röra på sig lite. Borstade och linimentade :]
Rufus: Red ut en sväng i skogen, imorgon blir det att trimma lite på banan.
Suppan: Borstade och lindade benen med back on track till natten.

Nöjd?! :'D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0