Allt är lagligt i kärlek och spel

Publicerat: 2008-11-03 Kl: 12:35:50 | I kategori:


Hahaha, jag har just läst igenom lite bloggar. Hjälp, vilken stor grej allt det här blev. Tänk vad en sak kan leda till en tredje osv.. Det är helt galet och jag kommer nog inte glömma det här i första taget, vilken dokusåpa! Men jag tror verkligen att det här "the end of story" nu. Eller?

Igår följde jag med Helenas familj och provred ponny. Jävlar vilken fin ponny! Jag är grymt imponerad av den, jag hoppas verkligen att det blir den! Helt galet fin : ) Sen dumpade dem mig i stallet och jag red min ponny. Vi trimmade på lite och galopperade över lite hinder som stod framme. Jävlar vad pigg hon var! :D Ehm.. Sen var det bara hem och duscha, och stressa till Brorsans och käka med laget. Trevligt värre!


Mamma ringde på Aerline-hästen, vi ska nog åka och titta på den. Men den har tydligen en lös benbit i ena bak hasen och det känns ju lite sådääär.. Aja, titta kan man ju göra! : ) Resten av kvällen ängades att sitta och irritera sig på vissa människor och ta det lugnt.

Nu är det specialidrotten som gäller, jag ska rida Lancer. Och det är hoppning idag på schemat! Sen hade jag tänkt rida ut på Suppan också..

Hör av dig, ditt mongo.



Lancer gick bra på specialidrotten och jaa.. Christine började att peppa mig att köpa ny häst. Gah, allt går så fort nu så jag hinner inte med. Jaja : ) Efter specialidrotten satt jag och pratade skit med Britten och sen red jag ut på min bus-ponny. Massa kärlek till henne! Nu kom jag precis hem. Jag har varit ute och luftat fläsket och pratat lite strunt med min Martina i 1½ timme :P Trevligt värre.

Nu ska jag nog sova snart.. Jag är trööööött..

Puss !
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0