Baby, stay with me!

Publicerat: 2008-11-16 Kl: 13:26:19 | I kategori:


Kvällen igår blev rätt trevlig. Martinan kom hit, vi gick och köpte godis. Sen åkte jag upp till stallet, tog in lite hästar och kvällsfodrade, medans det laddades ner lite filmer hemma. Ett tag lät det som om Dennis och Tim skulle komma förbi, men Tim bangade visst. Istället kom en Jonathan förbi! Längesen jag träffade grabben. Han kom hit, bjöd på lite skratt och tittade lite på film med oss och tjockade godis. Han drog vidare och vi tittade på en till film. Sen somnade vi :D haha!

Morgonen har vi tillbringat med godis framför tvn tittandes på Idol. Hon åkte nyss och vi planerar att rida ut i fina vädret, så jag ska väl pallra mig till stallet nu^^ Jag lyssnar på lite Lady Gaga-låtar som får mig att bli taggad och glad! Ikväll ska nog vi gå ut och gå, sen vet jag inte om Jonathan kommer förbi igen. Det visar sig! :) Jag ska nog försöka dra en solning ikväll också.

Nästa torsdag kanske Andreas och Isac kommer hit, det kommer bli bra jävla roligt! Vi får hoppas att det blir av : D

Vad begär Du av mig?



Det blev en skrittur ute med Martina och Jettan. Mirantos var taggad och glad på att få komma ut. Imorgon blir det dressyrträning för Uffe! Efter det blev det lite stallpyssel och sen hem och hänga vid datorn. Jag gick ut på en promenad och sprang på Andreas, gullungen gav mig en, ja.. Han kallar det för "lyckopinne", men det är egentligen en växt eller blomma, eller vad man nu ska kalla det! Haha, han har sina stunder ibland. Nyss ville jag slå honom hårt, men jag ångrade mig efter vi hade pratat, gått på promenad och glidit lite med bilen. Nu vill jag hellre krama honom hårt. Sen följde Martina med mig hem och Jonathan kom förbi, vi tittade på en rolig film och nyss drog mina söta vänner.

På nått vis känns det mesta ganska bra idag. Jag fick en mms-bild på Suppan idag, hon har det bra! Det känns bra att Mirantos är hemma, men det känns fortfarande förjävligt att Cort´chize ska åka till hästhimlen snart.
Imorgon ska det pussas och borstas på honom! <3

God natt
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0