Crazy nights

Publicerat: 2008-11-22 Kl: 15:08:46 | I kategori:


Jag vi blev kvar hela kvällen hemma hos Emil. Det var tydligen tråkigt i Skärplinge, så då struntade vi i det^^ Det var rätt lugnt hemma hos Emil. Sitta, vara social och dricka alkohol. Vid halv 2 drog jag och Martinan hem. Vi däckade hemma hos mig och ja.. Vi sov till typ 10 idag, sen blev det bara lite chill med frukost osv. Sen skjutsade jag hem Martina och jag drog till stallet. Jag red Mirantos, vi trimmade i ridhuset idag. Han var riktigt pigg idag, men rätt fin. Efter det hade jag träning med käpphästkadriljungarna och mockade åt hästarna. Sen gick jag hem.

Nu sitter jag här bara.. Idag blir det lugnt, det blir mys med tjejerna i Uppsala. Bio och mat! Imorgon ska jag upp rätt tidigt. Rida Mirantos, mocka, visa Gustav för några spekulanter vid klockan 12 och sen åka och titta på häst. Det blir nog en bra dag! : )

Du fick PRECIS vad du förtjänade igår. Varsågod, från mig till dig!
- Det kändes så jävla bra, ska ni veta!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0