Det här är mer än vad jag klarar av

Publicerat: 2008-11-27 Kl: 21:40:17 | I kategori:


Efter att jag hade mockat och skulle gå ut med kärran på baksidan av stallet, det var mörkt. Men vi har ju vara lampor som tänds vid rörelse. Dem tändes, jag tömde kärran och när jag skulle gå tillbaka.. Åh.. Min knän bara vek sig, massa blod i snön, brast självklart ut i tårar. Jag blev bara illamående, jag har aldrig haft problem med blod, men jag fick en massa bilder i huvudet. Fy fan! Idag när jag kom är jag van att se min söta häst, busiga ponny luggen och glada ögonen. Idag fanns han inte där..

Snälla, sluta fråga hur jag mår. Fråga inte varför jag mår dåligt. Sluta fråga, "hur gick det igår?" - Gick med vaddå? Skjuta min häst i pannan?! Snälla sluta sluta sluta.. Jag klarar inte av att svara på dem där frågorna. Halva jag försvann igår. Den jag älskar bara försvann, det var jag som fattade det beslutet. Jag känner mig så jävla hemsk! Hur kan man egentligen vara så egocentrisk? Som det känns just nu kommer jag aldrig få en häst som honom igen. Det går inte att beskriva, han var verkligen speciell, han var inte en i mängden. Så snälla, ni måste förstå, den psykiska smärtan gör bra mycket ondare än vad den fysiska gör. Tro mig! Jag skulle hellre bli misshandlad än att gå igenom det här.


Cort´chize, jag älskar dig och jag vill ha dig tillbaka <3
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0