Ett, två, tre..

Publicerat: 2008-11-19 Kl: 13:28:15 | I kategori:


Idag är jag på ett bättre blogghumör än igårkväll. Men jag tror inte att jag är på bättre humör än igår. Jävla snö utanför fönstret och man blir konstig av att läsa igenom gamla msn-konversationer. Jag hade helt förträngt vissa saker, tydligen.. Saker förändrats, sånt är livet. Vissa förändringrar gillar man bättre än andra. Men jag börjar se saker som om allt har en mening.

Igår på träningen gick det bra. Jag gjorde inga misstag, jag skötte mig bra :'D Haha! Hästen var fin och hoppade stora runda språng, fina pålle. Serier och kombinationer stod på schemat idag. Cissi tyckte att det var en fin häst och ja, vi tränar på så får vi se var vi hamnar^^ Och förutom träningen igår jobbade jag. Det gick rätt bra, förutom att Sanna trillade av när vi skrittade på långa tyglar. Lavin fick för sig att han såg spöken och gjorde en 360 graders skruv i 200 km/h, så hon satt helt plötsligt på rumpan i sanden ist. Så kan det gå!

Och nu till idag.. Mirantos vilar, så jag ska bara upp till stallet och fixa lite. Pyssla med Cotten <3 och sen hoppas jag att jag slipper rida Cadillac ikväll ist för Helena på kadriljen. Förberedningarna inför julshowen är i full gång. Och som vanligt har jag en hel del att göra. Jag har käpphästkadrilj och minivoltige med småbarnen, specialidrottensnummer (vad det nu blir), US-numret (galenskaparna), maskeradhoppningen och sen håller jag på att bli övertalad att vara med på "tanternas" kadrilj, för att Helena är rädd för att trilla av :'D Men jag slipper gärna, med tanke på att jag har redan en del att stå i. Men slipper jag det ska jag övertala Martina att gå på promenad med mig ikväll, rasta fläsket lite. Och bara för att, så ska jag gå ut och gå nu också!

Vad händer i helgen?
Jag ska ha roligt, men jag vet inte under vilka omständigheter.
Så jag är öppen för förslag!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0