Ge mig, ge mig, ge mig ..

Publicerat: 2008-11-21 Kl: 19:12:23 | I kategori:


Föreläsningen igår var pain in the ass! Fy fan, efter 2 tim och 45 min lyssnande fick jag äntligen åka hem från Uppsala. När jag väl kom hem och skulle tvätta bort sminket dunkade jag skallen i badrumsskåpet igen! Gaaaah, irriterande. Började tokblöda i pannan och ja, arg som ett bi gick jag och la mig efter tagit ut mina aggressioner på Jesper (som hånskrattade tillbaka). Jag fattar inte vad jag ska in i skåpet och vingla hela tiden -.-'

Idag käkade jag lunch med Martinan, gick och solade efter det, som jag har skjutit upp i två veckor nu. Sen drog jag till stallet. Red ut på lilla Mirantos som var pigg^^ Jag frös som en galning när jag kom tillbaka. Sen blev det lite annat fix, sen heeeeeeem.. Och nu kom jag precis ut ur duschen. Och vi får se hur den här kvällen slutar. Jag ska iaf till Emil på förfest/fest, sen får vi se om jag kilar vidare. Men innan jag ska till Emil ska jag försöka säga hej till Stefan, som jag inte har sett på länge. Jag har iaf bestämt att min kväll ska sluta i min säng, ensam! Så är det bara. Jag hoppas att kvällen blir najs.

P
u
s
s
på er!
Kommentarer
Postat av: Jesper

mohaha! :D

Vad gjorde du när jag hade krockat då? :o

2008-11-21 @ 20:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0