Hållnäs

Publicerat: 2008-11-01 Kl: 16:49:21 | I kategori:


Höhö, det blev galet igår. Men vissa människor stör man sig på bara, usch vad arg jag blir. Men men, jag hade riktigt kul! : D

Emil kom hit igår, han blev arg för att han inte hade tillräckligt att dricka. Och det lilla han hade räckte bra nog, kan jag ju säga. Hahah! Vi åkte hem till familjen Andersson i Fagerviken och fick skjuts till partyt med sällskap av Pontuus : ) Kvällen var rätt najs, minus vissa saker. Men jaja, Susan hämtade oss vid 1-2(?) och sen sova i världens skönaste säng! Fyllekåt har fått en helt annan innebörd, för övrigt. Hahaha!

Jag var som vanligt inte ett dugg bakis och tyckte att vi skulle gå upp vid 9-10.. Men nejnej, bakis-Emil fick jag inte upp. Efter några timmar gick vi upp och åt en seeeen frukost. Jag var ut en snabbis till stallet med Susan och tittade på Märta, som har blivit riktigt fin! Min blivande stjärna kanske? :D Ajaaa.. Vi åkte hem vid klockan 15 typ, Emil körde lugnt hela vägen, men på sista 90 sträckan var han tvungen att gasa på lite (läs: mycket) och lyckas möta polisen. - Bra Emil! xD hahahah.. Han hann bromsa ner till 140 iaf :'D jaja, vi käka på Torino och hämtade Therese, jag fick skjuts hem sen. Och nu sitter jag hära! Jag ska väl till stallet nu, rida min ponny och sen ikväll ska jag nog till Nicole och förhoppningsvis ta det lugnt : )

Förlåt, osammanhängande inlägg.. Men vafan! / Sandra


Den här bilden får symbolisera kvällen!  : )
Kommentarer
Postat av: Angelica

mys bild!

2008-11-02 @ 18:50:11
URL: http://alindfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0