I´ll promise you..

Publicerat: 2008-11-20 Kl: 09:38:43 | I kategori:


Gårdagen slutade som så att jag slapp rida Cadde på kadriljen. Jag satt på privathästägare-möte ist, jag ska ha stalltjänst på julafton -.-' Jaja.. Jag åkte hem, Martina kom förbi och sen också Andreas. Vi åkte ner till stallet och släppte Cotten i ridhuset, så han fick busa av sig. Springa jättefort och hoppa runt som ett popcorn! Då blev han en glad hest. Sen drog vi hem och umgicks lite, sen skulle Andreas hem och sova och Martina liftade med honom hem. Jag hann knappt äta upp min macka förrän Emil stod och plingade på dörren, ut och åka bil med galningen i någon timme. Jag kommer vara galen när jag får körkort! åååh, lääängta!

Snart kommer pappa hit, äta lunch med honom och sen till stallet. Rida ut, så det blir till att brodda nu när det är alldeles vitt ute och halt. Sen ikväll blir det inget jobba, det blir föreläsning i Uppsala med R=I, äntligen sista!

Puss och kram!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0